Jauhi H1N1


Hah jangan takut, ni cume amaran je.Blog ni belum lagi dijangkiti H1N1, masih lagi berada dalam keadaan baik dan sehat.mR pun masih sehat tp...

Hari ni kerja macam biasa.Walaupun semalam dah berselubung 1 badan akibat kepanasan maksimum.Rasa macam ada aura je badan aku semalam.tapi cuma rambut je tak dapat nk setting kasi pacak.Kalu tak dah boleh aku jadi kembar SON GOKU.Gila la bro.:puteh_28:

Risau gak kalau-kalau terjebak dengan H1N1.Sekarang ni dah makin ramai magsa-mangsa yang tak bersalah terkena jangkitan.Macam mana la nak tau siapa yang dah terkena jangkitan kan.Kalau diaorang yang dah terkena jangkitan tuh ada cop kat dahi tak pe gak la.Boleh gak di jauhkan.

Tapi aku rasa tak ada simtom-simtom yang boleh aku di cop H1N1.masih suci lagi beb.Antibodi masih kuat lawan penyakit.Moga-moga di jauhkan.amin.

Memang minggu yang meletihkan betul minggu ni.Job dapat bertimpa-timpa.:mStudy:
So semua kerja aku jadi pending.Haha.Tuh pasal aku tak boleh tahan ngn job ni.
Kerja sorang-sorang.Penat siut.:mFlu:
Dah Lame tak bersukan.Peluh pun dah tak nk kuar dah.:puteh_4:

Tak pe la harap aku dapat kembali ke kondisi mantap.huhu

Jumpe korang lain kali.:mRempit:


Blog Widget by LinkWithin
Copyright 2008|Design By : Riefqah.blogspot.com
ss_blog_claim=e952b21fbebb9d933a104f3674da97a8